Thursday, December 9

Masakan Orang Bujang :)

Assalamualaikum semua... ap kabar.. lamer siot x post entry baru(update blog)
giler bapak x da maser..wkakkaa

haaa... entry kali niew aku nak share sikit about aku nyer housemate yng suker memasak.. hahaha.. mcm2 trend masakan ader .. ader dari kedah.. ader pahang.. ader selangor.. ah mcm2 lagi lah....
maklumlah dah duk umah sewa coz sem 2 dah bermula awal disember lepas..
haa.. niew sajer bosan2 update blog.kekeke.

aku masak? kdg2 jewk lah coz kalo aku masak mesti x lari dari kemasinan.. x tahu lah aper masalah... coz aku niew kalo ngah masak terlupa nak rase.. dah tutup api baru ingt nak rase.... huh... kalo dah tutup api then rase masin.. per lagi... makan jewk lah.. nak wat adjustment mcm dalam photoshop mls..wkakaka..a

wei.... kalo ader saper2 yng nak kongsi tips masakan.. tolong 2 lah kongsikan kat komen akuh niew..
bagi lah setiap ingeridient yng diperlukan.. trimas kasih ya semua..
haaa...
masak kejap lah... harap2 x masin lah yerk.. meh join akuh makan.for korang.. just mkn angin jewk lag ye. :)

Yummy2.. hahha.. nak mkn niew,,
(niew bukan aku yng masak) 
niew tukang makan jewk.

No comments: