Wednesday, November 24

Pernikahan Abg Mat & Kak Dayah :D

Assalamualaikum semua.. maaf lah yerp lamer x update blog... busy cikit lah.. bnyk keja ... huhuh... niew pada ahad lepas aku ader amik gmbo nikah abg mat ngan kak dayah ... huhuhu.. mmg sempoi lah mereka..
sporting abis... time akad nikah 2 pergh... kedua duanyer mmg steady.. biase orng dah nangis2 dah.. niew mmg sempoi lah...wkakakka....
haa.. kat bawah niew aku selitkan beberapa gmbo yng aku dah tngkp...
ader yng aku edit.. so tengok jewk lah..

time majlis niew aku mengggunakan canon 350d + canon speedlite 580exII.. kwnapa x guner kamera sendiri? jawapannyer.. aku x da speedlite.. majlis 2 dah lah lepas isyak muler... 2 yng sewa pinjam ngan mmber akuh.

p/s : kak dayah ngan abg mat.. sye nk mintak maaf kalo gmbar yng sayer abil niew x berapa bagus.. niew 1st shoot saya pada mjlis yng betull. fuhh.. mmg gempak kak time tiba kat rengit 2.. hati berdebar debar.. kaki dah mengigill... takut pun ader..wkaka..
btw... dgn kesportingan akak dan abg... gentar sy hilang dengan tibe2.. sbb korang mmg best... enjoy sgt snap gmba korang..wkakaka..




AKU SUKER SGT TENGOK GMBR INI :D











Haaa.. ini saja yng dpt aku kongsikan untuk entry kali niew.. aku x larat nak bercerita bnyk2.. letih2 tapi sgt enjoy.... HAHAHHA... nantikan entry aku pada masa akn dtg dengan lebih bnyk lagi topik yng menarik.. wait n c ya .. SMILE :D.. WASALAM.





No comments: