Saturday, April 9

Celebrate Friend’s Birthday :)

1st of all, thx u very much pada semua crew yng menjayakan 'event tanpa perancangan awal tadi', sgt seronok, sgt terharu sebab event 2 jadi dengan jayanyer walaupon baru shje dirancang dan diinvite maghrib tadi.. kepada semua, sama ada yng terkena tepung or yng x terkena, aku ucapkan terima kasih bnyk2 atas comitment anda semua. Cuti jaga keselamatan, bawak kenderaan hati2,, hope semua happy selalu n sihat sejahter :)


Jihoo Jiha : aku mintak maap bnyk2 coz bnyk lemparkan tepung tadi,, time yng aku baling belon kat kepala ko , kalo sakit aku mintak maap, mmg aku pown x pikir aper2 tadi.. enjoy habis, u are the best among us! Keep it up~
Fazela Md Noor : mmg best dpt kener kan ko, enjoy selalu, aku mintak maap kalo baling tepung secara kasar or secara x sengaja termasuk mata or aper2 yng menyakitkan.. maap bnyk yer2... Happy n smile always ~~
Izyan Majaid : yayayayaya... yes yes yes.... puas aku baling tepung kat ko.. hahaha... yan, thx u very much atas comitment yng anda bagi.. jika rase x selesa time tadi aku mintak maap sebab setahun maybe sekali.. yan, bnyk kan bersabar lagi yer.. teruskan sifat baik yng ko ader skunk... keep it up~~ (",)
Mae Lee Nae : haha.... mintak maap bnyk2 yer... walaupon ko x terlibat tapi dah jadik macam terlibat sama,, mintak maap yer.. jgn berdendam ngan aku aw.. sekadar suka suka sje tadi... mae, ko best, layan ko masuk kepala walaupun kdg2 mnyk nak debik ko jugak.hahha.. btw mae, mmg best uh~~ seronok tadi...


p/s ;-Selamat bercuti aw~~ Carik lah aper shje yng korang boleh dpt sama ada pengalaman or ilmu pengetahuan yng ader kat luar sna.. cuti jgn luper contact2... n kalo free online lah FB yer boleh chatting2.. amner tau ader peristiwa suka duka ker kan.. boleh share2.. hehehe.. aku doakan semua

No comments: