Thursday, April 21

Dream High (Korean Drama)


Tip top wei.. meh lah tengok.. hehe.. aku dah siap download.. saper nak bolehlah mintak but yng dekat jewk k.. yang jauh cm ner nak bagi? hehehe.. download lah sendiri bagi yng jauh 2... sorry to say...


niew dia aku bg ko link nyer.. 

Tips :-
Download 2 kalo bleh guner lah IDM(internet download manager)
then download lah mediafire nyer file sebab bleh queue bnyk2.. then boleh tido lorh
HA... lagi satu jgn luper yer JOIN kan file guner HjSplit or other..

Renung2 kan lah dan selamat mencuba.. 
bye,... jumper lagi.. ASSALAMUALAIKUM.

6 comments:

Nurul Syakira Zainal said...

terbaik la dream high! aku da tengok nak abes da. citer ni mmg best sangat sangat nak mati. HAHA!

Unknown said...

HAhah.. betul2 wei... . Lepas niew nk tengok aper ea?? idea?

nadiya musa said...

MIM , aku takminat korea korea ni weh . kalau hindustani tu aku layan la .

HAHA .

Unknown said...

HAHA, ok .. x per.. hindustan aku xberapa bnyk sgt.. makcik aku bnyk uh.. ader 1 hindustan movie.. aku x tah aper tajuknyer wei.. tapi watak budak kecik dlm cerita 2 by=unyi cm niew, 'ISHAN'

Nurul Syakira Zainal said...

ko da tgk secret garden?
or witch yoo hee?
or playful kiss?
sume best!!
nty ko try la ushar k:)

Unknown said...

kiera.. udah .. bereh 2.. dah tengok dah.. ader aku post dlm entry baru akuh.. hm.. skunk niew ngah tengok cerita paradise ranch. wei ko ader cerita Oh my Lady?