Friday, April 22

My Collection & It was my HOBBY :)

             Ha.. .. jgn ingt raja lawak jer ader jambu.. aku pown jambu gak. hahha.. x da lah. joke jewk.. Cerita  kisah tentang aku neiw serba sikit minat jugak tengok cerita2 korea n japan.. tapi paling minat korea lah... x tahu kenapa aku minat sgt.. tapi aper yng boleh aku kongsikan dengan korang semua, cerita korean bnyk moral nyer.. even it's love drama.. ops luper nak g tahu.. aku x berapa minat tengok Korean or Japanese movie, but minat tengok drama. hehee.. So, orng kat luar saner yng mmpunyai minat n hobby yng samer cm aku boleh lah share2 pendapat yer. jgn segan jgn silu.. x rugi paper pown jika kita sekadar mengeluarkan pendapat. ha.. jgn mintak pampasan sudah.. ader kang aku makan ko smpai tinggal tulang ..hehe :)

Antara collection yang aku ader skunk x bnyk maner pown .. adelah sedikit... aku bagi sekali link nyer bagi sesiapa yng teringin nak mendownload k.

CODE BLUE SEASON 1




 Sebuah cerita japan yng mengisahkan penngembaraan doktor junior dlm memperluaskan skill n pengetahuan nyer..Cerita ini sgt menarik kerana semangat yng ader pada setiap doktor tersebut boleh kita contohi.. tengok lah kalo x percaya....
_______________________________________________________________________

CODE BLUE SEASON 2
Sambungan bagi SEASON 1.. lebih mencabar dan lebih bnyk gimik... fulamak.. chaiyak lah.. thumbs up!!...
_______________________________________________________________________
MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO
sebuah cerita korean yng mengisahkan perempuan yng chantik tetapi dia merupakan GUMIHO iaitu wanita jadian.. Graphic nyer mmg cun giler.. kalo naruto 9 ekor warner merah kan. yng ini 9 ekor warner biru..
Ceriat dimana pada awalnyer seorang lelaki terpaksa n harus melepaskan cinta nye pada orng yng diek sayang tapi akhirnyer kembali semula... perjalanan cerita yng sgt menarik...


_______________________________________________________________________

PERSONAL TASTE
Ceita korea yang mengisah kan 2 insan yng mengejar cinta dan cita2 nyer untuk merealisasikan impiannyer. Sebuah cerita cinta dan pada masa yang samer lelaki itu pada awalnyer sekadar berlakon/ berpura untuk mendapatkan aper yang dia nak tapi akhirnya berubah menjadi lain.. tengok lah sendiri.. best.

_______________________________________________________________________
MARY STAYED ALL THE NIGHT
Cerita korean yg mengisahkan tentang sebuah band yng agak popular menghadapi masalah untuk maju dan terus maju. Datangnyer seorang perempuan yng serba kekurangan menggamit cinta sang lelaki.. hahaha...


_______________________________________________________________________

SECRET GARDEN
Sebuah cerita korean yng menjadi NO 1 in korean. perjalanan cerita mengisahkan seorang jejaka tampan yng hilang ingatan about peristiwa yng terjadi sewaktu seseorang lelaki menyelamatkannya ketika dia berada dlm situasi yng boleh menyebabkan kematian. Cerita yng sgt sedih disebabkan munculnyer perempuan yng mencuit hati jejaka tersebut dan tanpa diduga ia merupkan anak kepada lelaki yng menyelamatkan jejaka itu tadi.. mmg best .. cerita ini masih lagi menjadi NO 1 dlm hati ku..hahhaa


_______________________________________________________________________

YOU ARE BEAUTIFUL
Cerita korea yang sgt happening n ia bermula ketika seorang wanita terpakse menyamar sebagai kembar lelakinyer untuk memenuhi ahli kumpulan band yng TOP pada masa itu. tidak disangka apanila rahsia itu terbongkar dan ia bertukar menjadi cinta yng amat romantik..


_______________________________________________________________________

PLAYFULL KISS
Cerita korean yng happening gila.. ia menceritakan tentang seorang lelaki yang tampa n paling genius dlm sekolah itu bercinta dengan seorang perempuan yng paling bawah rating nyer( kire kurang pandai lah/corot). cerita ini juga menjadik lebih menarik disebabkan sifat n sikap seorang perempuan 2 yng tidak putus asa mengejar aper yng dimahukannyer even diek tahu yng diek x dpt nak kecapineyr.. tapi akhirnyer.. terbukti yng dia boleh...


_______________________________________________________________________  

ader 1 lagi cerita iaitu cerita DREAM HIGH  yang aku dah post kan pada entry sebelum niew.. boleh click pada entry yng lepas untuk lihat nyer.



                 To all my fren , ini lah antara sedikit sebanyak collection yng aku ader ..jika berminat boleh lah contact aku jika nak lah.. then x payah lah nak Download balik.. kan buat penat jewk.. aku x kedekut cumer aku x bleh bagi jika lokasi korang jauh  sgt n ia menyusahkan diri aku sendiri.. bagi yng dekat.. mari2.. contact aku jika berminat.. hehe... SHARING IS CARING. yng x kenal pown contact jewk aku kalo minat.. aku senang berkawan.. muker jewk mcm nmpk nak makan orng. tapi hati cool k..

2 comments:

nazamohdnizam said...

tak sangke aku kau seorng peminat korean drama..hahaha

Unknown said...

hehehe... itu lah.. dun jugge ppl by his face but.. judge from hiss.... hehe..

sajer2 isi maser lapang.