Tuesday, May 3

Futsal Oh Futsal :D


                        Jam dah menunjukkan pukul 5 pagi, Sebelum mater dah ngantuk, sebelum subuh menjelang, sebelum hari dah siang, sebelum aku dah lupa dan sebelum aku penat, teringin pula nak update blog pasal futsal... actually baru jewk balik dari main futsal kat Indahpura Sport City Kulai tadi...

Mode : enjoy n sgt fun coz sebahagian member2 lamer turun ...

posisi aku adalah sebagai Goalkeeper yng x berpengalaman... muler2 maser tengah ondaway nak kesaner , terfikir mcm nak jadik Van De Sar.,, tapi biler game dah start terus jadik Van Terbalik.. teruk giler aku main goalkeeper tadi.. ader lah 5 kali bolos.. team lawan pulak 2 badan besar2... sekali shoot mengigil wook tiang gol 2.. hehehe.. Thx to all fren yng join tadi n x luper juga terima kasih kepada yng sudi menginvte aku main futsal.. harap lepas niew masih ader peluang lagi utuk aku jadi Golkeeper Terbalik 2 ... hehhe..


Good Night semua...  Selamat maju jaya dlm hidup anda...!!

No comments: