Wednesday, May 4

Kenapa lah kau kalah !


Aku dah cakap ngan ko jgn maen ganas.. tapi kau tetap jugak main ganas.. main bola nak menang n nak carik gol.. bukan nak pakok kaki orng.. tengok ,, ko asik pakok kaki orng, gol tah kemana permainan pown mcm haprak.. aduh.. say to ADEBAYOR yang mmg buat orng sakit hati pagi tadi..
|
|
|
ko tau x aku penan aku bersengkang mater nak tengok match ko pagi tadi.. penan aku  huha huha sorak pasal team ko..mcm pompom pown ader gak... tapi korang nyer perfomence mcm haprak lah bai... 
|
|
cakap macam lah aku niew COACH kan :D.. hehehe..(suker hati aku lah)
|
|
btw... jgn risau lah... even team ko x dapat masuk final sebab kalah ngan barca dengan agregat 3-1 pown, aku tetap menyokong team ko sampai biler2... 
cumer nak pesan pada mourinho... kalo ko pndai bacer bhse melayu neiw... ko amik lah comment aku niew.. hahaha... wei mourinho.. aku tahu ko terbaik punyer COACH.. tapi x perlu lah agresif sgt smpai nak suruh anak buah ko main pakok2 kaki orng.. x perlu nak tamak sgt mencari gol... arrange strategy 1st lagi bagus dari pakok memakok.. ckp ngan anak buah ko.. kalo nak berlakon pown biarlah bertempat.. jgn lah berlakon secara besar besaran.. mmg x da ijazah betul lah anak buah ko berlakon... come on lah. u c BARCA gameplay.. nice rite? ader pakok kaki orng? tengok gameplay 1touch diekorang .. nice kan? laju kan? semangat berkobar2 2.. team ko? moral down terus lepas kalah 2-0 pada separuh akhir pertama hari 2..
aku geram giler tengok match pagi tadi sebab 2 aku rase aku nak comment2 ko giler babeng even aku niew bukanlah coach.. tapi mater penonton lagi tajam dari mater ko sendiri.. pikir2kan lah wei mourinhho.. dan selamat menguji anak buah ko next time..
|
|
|
barca... ko ingt ko terlepas dari kepompong selesa? jgn ingt nak selesa sgt lah... lepas niew team no 1 liga perdana english aku akan jumper ko difinal.. siap ko... ALEX dah setting strategy nak kalahkan team ko 2 barca..habis lah eesi ko.. komfirm kener sekat.. wait n c yauuu..


Man U.. GOGGOGOGOG. U are my hope.. heheh..
Barca.. practise lah baik2 yer... :-p

2 comments:

zulaikha meseri said...

Goodbye cristiano ronaldo. hello Lionel messi <3

Unknown said...

Good bye messi. Welcome Rooney :D