Sunday, November 14

Hmm. 1st Blog story .

Menarik nmpk nyer hari ini... dengan pokok2, daun2, haiwan2, sempat jugak lah aku terfikir untuk mengisi masa lapang dengan membuat Blog sendiri.. yerlah.. selama niew hanya membaca blog orng saja.. so,, ingt nak ada jugak lah blog sendiri.

bercerita tentang Blog niew.. bnyk sebenarnyer nak dikongsikan.. tapi yng pasti segala benda yng hendak dikogsikan haruslah aku tafsir ngan sedikit editing kan.. x bleh lah men hembus jewk..

so story pada permulaan niew biarlah aku cerita mengenai diri aku ini.. serba sedikit aja.. nak lebih2?? mana boleh... hehehe...

Nama : Mohammad Syahmim Bin Shahperi
Tempat lahir : HSA , Johor Bahru 92'
Tarikh lahir : 31 JULAI
Pekerjaan : Student
Tempat belajar : Politeknik Johor Bahru 10'
Kursus : Reka Bentuk Grafik
Kesukaan : Photography & Game
Minuman <3 : Susu HL
Makanan <3 : Cococrunch lah :)
Hobi : Main Game & Tengok album photographer towk curik idea mereka.
Benda yng merepek suka aku buat : hahaha... bacer pasal photography kat saper2 yng ader post topic about photography lah

so , aku ingt niew jewk lah yng aku nak cerita tentang diri akuh... eceh.. serabai :)
new learner dlm BLOG niew.. teach me please.. kekee


No comments: