Wednesday, November 17

Kejutan Pada Hari Raya Haji :-s

Salam guys... hmm.. Firstly nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHAR, MOGA PERAYAAN KALI INI MEMBAWA 1 KEBERKATAN DALM HIDUP KITA.

Haaa.. tengah sibuk menyiapkan persiapan untuk Raya Haji... boleh pulak dapat paggilan dari member aku 2 orng.. Hayyan & Azam. 2 2 buat aku MELOMPAT DALAM KETAKUTAN. maner x nyer beb.. diek org tawarkan aku job untuk shoot wedding ngan nikah.. 1 kat rengit 1 lagi kat angsana.

Yng kat rengit niew majlis nikah nyer berlangsung pada 22 Nov niew manakala sanding 19 Dis. Yng kat JB 2 bulan 3 taon depan... tapi x tahu lah sama ada comfirm nak amik ker x yng kat JB 2... haa... yng kat rengit niew mmg dah comfirm.. tmbahan pulak 2, buat majlis nikah nyer lepas insyak.. indoor pulak 2.. dah lah aku x cukup peralatan.. MULER UH MENGELABAH MASER DPT PNGGILAN 2 :). then cepat2 call member2 aku yng len tok meminjam 1 set DSLR ++ ngan peralatannyer sekali... ALHAMDULILLAH dapat juga meminjam akhirnya.. maybe rezeki Hari Raya kowt..kekeke ..Huh.. lega rasenyer...

BTW..  aku masih lagi dalam ketakutan coz niew 1st shoot aku kat majlis yng betul... huh.. skill pown x da. baru nak mencari n nk try n error... harap2 sampai maser nnti aku x hadapi banyak maslah... THX to Hayyan coz offer aku JOB niew... hehe..

Ok.. entry kali ini smpai kat cini aja.. nntikan entry yng akan dtg dengan gmbar2 yng akan aku shoot nnti. CEH!! MCM AH LAWO SGT AKU AMIK T.. :)








          
        +

No comments: